Compania dumneavoastră este pregătită de sezonul sărbătorilor?


Sezonul sărbătorilor se află în plină expansiune, iar cu acesta vine oportunitatea de care se bucură fiecare afacere, ocazia de a-și crește veniturile. Prezența dvs. online și a companiei dvs. sunt pregătite  pentru creșterea traficului și a veniturilor?

Echipa Adobe Digital Insights a publicat recent unele statistici privind modul în care consumatorii navighează și își cheltuiesc banii. Smartphone-urile au reprezentat 41% din vizitele pe site-urile de retail online, dar numai 21% din vânzări. Acest lucru demonstrează că utilziatorii se bazează încă pe dispozitive desktop pentru a face achiziții. Diferența dintre conversia de la navigare la cumpărare a fost mai mare cu un raport de 2,4 pe desktop-uri comparativ cu smartphone-uri.

Vânzările online totale pentru sezonul de vacanță din 2016 au reprezentat o sumă masivă de 90 de miliarde de dolari, reducerile fiind în 56 din cele 61 de zile, fiecare însumând peste 1 miliard de dolari. USA Today raportează că cele cinci zile de Ziua Recunoștinței, inclusiv Vinerea Neagră, cât și Cyber Monday, reprezintă aproximativ 1 $ din fiecare $ 5,5 cheltuiți în timpul sezonului de sărbători.

Din nefericire, ca în cazul tuturor oportunităților, există oameni care vor să profite de succesul dvs. fără a face munca grea. Infractorii cibernetici vor vedea creșterea traficului și a cheltuielilor ca oportunități de a face bani în plus, fie direct din partea consumatorilor, fie prin breșe și furturi de la companii.

Mai jos sunt câteva sfaturi despre cum să vă pregătiți pentru ca afacerea dvs. să poată beneficia de un sezon de vacanță cu succes:

  • Verificați dacă serverele dvs. web pot gestiona traficul suplimentar.
  • Dacă externalizați procesele de plată către un furnizor de e-shopuri, verificați-le împreună pentru a vă asigura că și ele au implementate patch-uri și că sunt pregătite pentru creșterea traficului.
  • Actualizați serverele la cel mai recent nivel de patch-uri, închizând oportunitatea pentru infractorii cibernetici de a ataca vulnerabilitățile cunoscute.
  • Auditați securitatea site-ului dvs., asigurați-vă că sunt respectate procesele și că noii angajați sunt familiarizați cu politica companiei.
  • Rularea unei scanări pentru programe malware cu un produs anti-malware actualizat, precum ESET, va asigura că sistemele sunt curate și că infractorii cibernetici nu sunt deja rezidenți
  • Fiți pregătiți pentru dispozitive mobile: în timp ce tranzacțiile mobile pot reprezenta numai 21%, este clar că utilizatorii navighează pe smartphone-uri ca parte a deciziei de achiziție
  • Dacă intenționați să trimiteți e-mailuri cu oferte la baza de date a clienților dvs., urmați politica CAN-SPAM sau legislația locală relevantă, astfel încât să nu se încalce legea. Dacă e-mailurile dvs. devin greșit recunoscute ca spam, oportunitatea este ratată.
  • Atunci când acceptați plățile on-line cu carduri de credit, asigurați-vă că aveți tehnici de verificare adecvate pentru a preveni achizițiile frauduloase și de compensare. Programele de implementare, cum ar fi Verified by Visa, vă vor proteja afacerea și tranzacțiile clienților dvs.
  • Încălcările de date sunt, din nefericire, știri de zi cu zi. Colectați numai datele de care aveți nevoie despre clientul dvs. și păstrați-le criptat. Controlați accesului ca numai angajații care au nevoie de acces să aibă permisiuni și să urmeze legislația relevantă privind colectarea și stocarea datelor cu caracter personal Companiile care se află în relație cu rezidenții UE ar trebui să țină seama de cerințele Regulamentului General privind Protecția Datelor (GDPR), care începe în 2018.

 

TONY ANSCOMBE
CORESPONDENT INDEPENDENT

Georgiana November 23, 2017

Lasa un comentariu