Afacerile sunt tot mai vizate de fenomenul ransomware


Criminalii cibernetici vizează din ce în ce mai mult afacerile cu programe de tip ransomware, potrivit unui nou raport.

Studiul 2016 Data Protection and Breach Readiness Guide, realizat de Online Trust Alliance (OTA) a constatat o creștere a acestor tipuri de atacuri.

Cererile de răscumpărare au devenit, mult mai receptive la piață, ceea ce reprezintă o schimbare notabilă de "extorcare oportunistă", a explicat OTA.

"La fel ca în cazul stabilirii taxelor, criminalii informatici țintesc și calculează acum cererile de răscumpărare în funcție de dimensiunea companiei, valoarea pe piață și multe alte aspecte", a declarat Craig Spiezle, Director Executiv și Președinte OTA.

"Stabilirea taxelor informatice ale datelor companiilor devin larg răspândite, crescând astfel impactul și costurile pentru întreprinderi și angajații lor în întreaga lume."

OTA a constatat, de asemenea, că majoritatea pierderilor de date (91%), care au avut loc în perioada ianuarie-august a anului trecut ar fi putut fi evitate dacă întreprinderile ar fi investit în soluții de securitate, cum ar fi criptarea.

Ca parte a unei noi inițiative, OTA Data Protection and Breach Readiness Guide include o listă de termeni de verificare pentru a ajuta companiile, "prevenire, detectare, remediere și promptitudine în cazul pierderilor de date".

Sfaturile includ cele mai bune practici de securitate, ce să faceți și ce să nu faceți, dar și o listă de verificare pentru a vă asigura în mediul online, printre altele.

"Îmbunătățirea securității datelor este imperativă pentru întreprinderi, deoarece furturile de date continuă pentru a le expune, sau pentru a compromite sistemele back-end sau prezența online a unei organizații", a comentat Danny McPherson, Senior Vice President și Chief Security Officer la Verisign.

"Pe măsură ce amenințările online evoluează, companiile de toate dimensiunile trebuie să continue să consolideze practicile lor de securitate a datelor, cu scopul de a se proteja atât pe ei cât și pe clienții lor de atacurilor cibernetice și de a se asigura că răspund în mod corespunzător, dacă sunt puși în ipostază să o facă și când reacționează."

 

NARINDER PURBA
CORESPONDENT INDEPENDENT

Georgiana April 5, 2016

Lasa un comentariu