Google a interzis peste 780 milioane de așa-zise “reclame neconforme” numai în 2015, explicând că acestea au încălcat termenii politicii lor.
Într-un post oficial pe blog, intitulat “How we fought bad ads in 2015”, Sridhar Ramaswamy, senior vice president of ads & commerc, a relatat că așa-zisele reclame neconforme reprezintă “o problemă pe care o analizează foarte serios”.
Reclamele rele, explică specialistul, includ promoții la produse fictive, purtând date malware sau mascând conținutul pe care oamenii încearcă să-l vizualizeze.
Includ de asemenea, orice anunț care ajută evazioniștii, de exemplu, unul care îndrumă utilizatorul către un site de phishing care mai apoi îi face să ofere date sensibile.
Câteva îmbunătățiri specifice făcute de Google includ suspendarea a peste 30.000 de site-uri pentru “afirmații înșelătoare”, aici fiind incluse promisiuni imposibil de realizat, cum ar fi pierderi masive în greutate fără a ține o dietă sau fără a face sport.
Google a blocat în plus aproximativ 7.000 de site-uri phishing, mai mult de 10.000 de site-uri contrafăcute și peste 12.5 milioane de reclame care “încalcă politica sănătății și medicinei”.
Domnul Ramaswamy, a evidențiat de asemenea instrumentele disponibile utilizatorilor care îi ajută să controleze tipurile de reclame care apar.
O opțiune disponibilă este “Mute This Ad” care permite utilizatorilor să dea click pe pictograma “X” din partea superioară a reclamei, astfel Google va opri afișarea anunțurilor similare de la acel agent de publicitate.
Totul face parte dintr-o strategie globală, care pare să fi fost un mare succes în 2015, pe care gigantul dorește să o implementeze și în 2016.
“Ne actualizăm mereu procesul tehnologic și politicile noastre bazate pe feedback-ul vostru și lucrăm pentru a fi cu un pas înaintea evazioniștilor”, adaugă domnul Ramaswamy.
“Vrem să ne asigurăm că toate reclamele pe care le vedeți sunt utile, astfel ne vom lupta să aducem la realitate această situație".
NARINDER PURBA
CORESPONDENT INDEPENDENT
Lasa un comentariu